Gwarancja

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta. Każdy produkt poddany jakimkolwiek przeróbkom traci prawa gwarancyjne.

Do każdej przesyłki dołączamy paragon zakupu lub fakturę VAT (na życzenie Klienta). Jeżeli do paczki nie została dołożona karta gwarancyjna, oznacza to, że takowej producent nie wystawia i wtedy podstawą gwarancji jest paragon lub faktura. Dokumenty te są traktowane jako podstawa ewentualnej naprawy gwarancyjnej.

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go na adres PPHU Activa, ul. Kupiecka 15, 41-710 Ruda Śląska. Zwrotów prosimy dokonywać kurierem lub paczką pocztową. Przesyłki z Paczkomatów nie są przyjmowane. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokładny opis usterki, paragon / fakturę i kartę gwarancyjną (jeżeli została dołączona do produktu). W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesylki, uszkodzony towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy ( w zależności od rodzaju usterki).

Gwarancja nie obejmuje ogumienia, oświetlenia, okładzin hamulcowych, linek hamulcowych, przerzutek i dzwonków rowerowych. Naprawy gwarancyjne zakupionych u nas rowerów w większości wypadków mogą być wykonywane w serwisie rowerowym w pobliżu twojego miejsca zamieszkania. Celem uzgodnienia takiego trybu wykonania naprawy prosimy o wcześniejszy kontakt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl